Tot sobre el Sona 9 a l'Enderrock d'agost

| 01/08/2007 a les 07:00h

 Xazzar són els protagonistes del número d'agost de la revista: set alumnes de l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) de Barcelona que van formar un grup per combatre a cop de swing la rigidesa dels estudis de clàssica. Guanyadores del concurs Sona 9 del 2006, estan enregistrant el seu primer disc que editarà Kasba Music, i són les protagonistes de la portada de l'Enderrock 142.

Un número especial Sona 9 que a més a més d'entrevistar als guanyadors i finalistes de l'edició de l'any passat (Xazzar, Vitruvi, Clara Andrés i Rosa-Luxemburg) ens explica tots els detalls sobre la setena edició del concurs. Un repàs als concerts preliminars, fitxes dels divuit grups que han passat a la segona fase del concurs i un repàs a tots els mitjans de comunicació que fan el seguiment de la setena edició del Sona 9.

CD Recopilatori
Aquest número inclou el segon disc recopilatori del Concurs de Maquetes Sona 9. Un CD que inclou tres exclusives: les cançons dels guanyadors del Sona 9 2006, Xazzar, i dels finalistes Rosa-Luxemburg i Clara Andrés, que es publicaran a la tardor, així com el tema "Dos cors" de Vitruvi, Premi Joventut 2006. El CD recopilatori es complementa amb un tema de cadascun dels grups i cantants que han arribat a la  segona fase del concurs i que opten al premi popular del Sona 9 2007.
Arxivat a: Enderrock