Un dels altres temes destacats d'aquest nou número és el reportatge que el musicòleg Oriol Pérez Treviño i el periodista Jordi Martí Fabra dediquen al drama litúrgic del Cant de la Sibil·la. Pérez fa un recorregut històric i bíblic per explicar la rellevància històrica d'aquest antiquíssim cant gregorià, mentre Martí i Fabra conversa amb diversos artistes dels Països Catalans que al llarg dels darrers anys ha reinterpretat aquesta tonada medieval: des de Maria Arnal fins a Maria del Mar Bonet passant per formacions com Tarta Relena.
Aquest número 66, tampoc no s'oblida del jazz. El guardonat enguany amb el Premi Enderrock d'Honor de la Música Balear, Ramon Farran, repassa extensament la seva dilatada trajectòria. Nascut a Barcelona el 1939, Farran ha estat un dels músics cabdals del jazz tant com a baterista com a percussionista. Ha compartit escenari amb figures mítiques del jazz internacional i va ser un dels principals impulsors de l'Indigo Jazz Club de Palma, centre neuràlgic del jazz a l'illa durant els anys 60. El músic veterà també ha participat en destacades gravacions com les de la cançó "Fiesta", d'Els Valldemosa, o l'àlbum El olivo (Bass Drums, 1977) de Robert Graves.
A més, entre les pàgines d'aquesta nova entrega de la revista, també s'hi pot llegir el reportatge dedicat al centenari de l'Obra del Cançoner Popular de Catalunya, recollint la seva tasca a l'hora de preservar bona part del patrimoni musical català; una entrevista amb el compositor reusenc Joan Magrané; un repàs de les formacions de clàssica del Conservatori Superior del Liceu; o La Recepta Clàssica de Jaume Biarnés: un quartet de verdures saltades i all inspirades en Phillip Glass.
440 66 Foto: Juan Miguel Morales Disseny: Manuel Cuyàs