Videoclips

Els Pets arriben amb els «Ulls com piscines»

El trio tarragoní desvela el primer avançament del proper treball, '1963'

Els Pets, des de 1963

| 08/04/2022 a les 13:00h

Els Pets
Els Pets
El pròxim 29 d'abril, Els Pets publicarà el seu tretzè àlbum, 1963 (RGB Suports, 2022), un treball que la banda defineix com “arrabassador, dolç, descarat, sobri i ple de melodies enganxoses". Avui la banda tarragonina ja ha desvelat la primera de les dotze cançons d'aquest treball: "Ulls com piscines".


Aquest primer avançament d'Els Pets deixa a un costat la faceta més pop i melòdica de la banda de Constantí. Acompanyat dels omnipresents i delicats puntejos de les guitarres, així com de la senzilla i concisa bateria de Joan Reig, Lluís Gavaldà se submergeix en l'experiència d'una persona que pateix daltonisme. A través de la dificultat d'identificar els colors, la formació llença a la tornada una metàfora dolça i plena d'amor: "que ja he triat el lloc on viure i és en el verd dels teus ulls, són piscines gegants on nedar fins que em mori".

La producció de la cançó, com la resta del treball, ha estat duta a terme per Joan Pons (El Petit de Cal Eril), qui ja va produir el seu anterior treball Som (RGB Suports, 2018). Per la seva banda, el videoclip que acompanya aquest nou senzill ha estat realitzat per Álvaro Sanz i captura la banda interpretant la cançó en una piscina mentre un equip assaja una coreografia de natació sincronitzada

La banda presentarà aquesta cançó i la resta de 1963 el 30 d'abril al festival Strenes de Girona, l'1 de maig al teatre Principal de Palma, el 14 de maig al teatre Atrium de Viladecans o el 20 de maig al teatre Fortuny de Reus, entre altres localitzacions.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actutalitat, 1963, videoclips, els pets

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.