El grup lleidatà Sexenni ha viscut un any frenètic. A finals de febrer, publicava el tercer treball Joc de nens (Delirics, 2025), que el passat juny s'ampliaria amb un parell de noves cançons i remixos dels temes ja publicats amb Joc de nens: l'expansió (Delirics, 2025). I ara el grup encara ha volgut publicar una nova cançó abans de tancar l'any: "Televisió", que compta amb la col·laboració de Miki Núñez.
"Televisió" és una cançó d'amor que juga amb metàfores televisives i cinematogràfiques per parlar amb honestedat de la relació entre dues persones des d'un punt de vista optimista i lluminós. La lletra de la tornada juga amb els clixés de la televisió per imaginar-se una vida idíl·lica amb l'altra persona: 'Vull convertir-nos en estrelles de la nostra televisió / amb un cartell tot ple d’estrenes on tu n’escriguis els guions'.
A més, el tema també compta amb un videoclip dirigit per Aarón Barreiro i produït per Lecuala Films. En el clip, apareixen els membres de Sexenni amb uns vestuaris estrafolaris i Miki Núñez com a presentador de televisió, en una picada d'ullet als esquetxos humorístics del programa estatunidenc Saturday Night Live.
El vincle entre Miki Núñez i Sexenni ve de fa anys. El 2022, el terrassenc va gravar-se cantant a guitarra i veu un fragment de "De lao", que va ajudar a donar a conèixer un dels primers hits del sextet lleidatà. Tot i que aquell vídeo no es va acabar de materialitzar en una versió conjunta de "De lao", sí que va crear una relació d'amistat entre grup i artista. Ara tres anys després, la unió artística s'ha fet realitat en aquesta nova cançó, que avança un futur EP del grup previst per al primer trimestre de 2026. El concert de presentació d'aquest nou treball tindrà lloc el divendres 13 de març de 2026 a la sala Paral·lel 62 de Barcelona i les entrades es posaran a la venda demà mateix.

.jpg)



INFINITA_PRIMAVERA.jpg)








.gif)


