Música i cinema autòcton

Inspira i Quart Primera són el plat fort de la clausura de la segona edició del Festival Autòcton

| 13/05/2011 a les 06:59h

El festival de música emergent i arts visuals (Autòcton) tanca aquest cap de setmana la seva segona edició. Avui el festival es trasllada a la sala Be Cool i demà als Cinemes Maldà. És una iniciativa de l'associació Barcelona Sonora Original (BSO) que neix amb la voluntat de promocionar les bandes emergents.


Avui la música de Stromboli No, Quart Primera i Inspira engegarà la recta final del festival Autòcton a les 21 h a la sala Be Cool. Demà dissabte al cinema Maldà es podrà veure Los Probeta posant música a la pel·lícula d'animació Ruka (The Band) i Hitabaldaäs fent el mateix amb un film de Wiene. Així es tancarà la segona edició d'una cita que vol promoure la música i les arts visuals de les bandes emergents.

Els guanyadors del concurs que vam fer a Enderrock.cat sortejant entrades per divendres són Javier Hernández i Gemma Calvet. La guanyadora de dissabte és Núria Casanovas. Enhorabona!

Arxivat a: Concursos