ACTUALITAT

El trap del TRAM que triomfa a les xarxes

Christian Flores és l'autor de la cançó de la campanya de civisme al TRAM

L'anunci s'adreça als joves i uneix Kant, el TRAM i el trap

| 14/03/2019 a les 10:51h


El trap és el protagonista de la nova campanya de civisme encarregada per la concessionària del TRAM, el tramvia que fa servei dins l'Àrea Metropolitana de Barcelona. L'objectiu era adreçar-se a la gent jove, i que la campanya es difongués a les xarxes socials.

La campanya és una idea de l'agència de publicitat Paradise Falls. Aquesta idea era fer un trap dirigit a la gent jove sobre civisme, i relacionar-ho amb la filosofia d'Immanuel Kant. A partir d'aquesta idea van contactar amb Christian Flores, un creador de peces molt virals com la de "Velaske, yo soy guapa?" o la de Marilyn Monroe i Andy Warhol. El seu estil es caracteritza per saber combinar humor, història i música, fet que el va convertir en la persona ideal per agafar aquest projecte. 

El creatiu Christian Flores és també l'autor de la cançó, a més de l'intèrpret del trap que s'hi interpreta. El look recorda poderosament els gags de Monty Python apel·lant als principals filòsofs de la història, i la irreverència formal dels personatges de South Park.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Barcelona, transport públic, viral, TRAM, trap, Trap en català, actualitat

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.