Estrenes

Halldor Mar i Natxo Tarrés «Corren» en anglès

Estrenem el nou videoclip del músic catalanoislandès on adapta l'emblemàtica cançó de Gossos

| 09/01/2025 a les 11:30h

Halldor Mar
Halldor Mar
Amb quasi dues dècades de vida, des que el 2007 Gossos la va publicar amb Macaco en el disc Oxigen (Música Global), “Corren” ha esdevingut ja un clàssic de la música catalana. Ara el català nascut a Reykjavík Halldor Mar l'ha volgut revisitar adaptant-la a l'anglès sota el nom de "Running" i amb la col·laboració del mateix Natxo Tarrés (Gossos). N'estrenem el videoclip. 


“Quan la vaig sentir per primer cop, recordo que la meva sensació instantània va ser que estava escoltant un clàssic. La cançó t'atrapa des del primer moment i no et deixa anar fins al final, moment en què la vols tornar a escoltar”, explica Halldor Mar. Per això ara li ha volgut donar una nova vida, amb un nou idioma, i una versió que ressegueix les claus de l’original, però n’emfatitza la guitarra, el to melangiós i els jocs de diferents línies de veus, on Tarrés —el cantant de Gossos— canta la part que en la seva pròpia versió assumia Macaco. La cançó ha estat produïda i enregistrada per Caïm Riba —i amb la participació de Teresa Nogueron al clarinet i Àngel Riba Plà a la bateria— i el videoclip que l’acompanya és protagonitzat pel mateix Halldor Mar i gravat a Òdena (Anoia) per Katrin Halldórsdóttir.
 
 “Running” és la primera pista que ens porta el músic catalanoislandès del nou disc que està preparant. Es tractarà del cinquè llarga durada d’estudi de la seva trajectòria, on revisitarà el més emblemàtic del rock català.
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, estrenes, videoclips, actualitat, Halldor Mar, Gossos, Natxo Tarrés, Corren, halldor mar

COMENTARIS

Fantàstic

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.