Actualitat

Fredrik Strand serà el cantant de la gira de retorn de Sau

El cantant exeufòric interpretarà les cançons que cantava Carles Sabater

La gira, 'Un concert de pel·lícula', arrencarà a l'octubre a Valls

Sau: «No ens tornem a ajuntar per reprendre una carrera i gravar discos, sinó per fer una gira única i exclusiva»

| 30/04/2025 a les 08:00h

Pep Sala i Fredrik Strand a Santa Eulàlia de Riuprimer
Pep Sala i Fredrik Strand a Santa Eulàlia de Riuprimer | Martí E. Berenguer
El veterà cantant i guitarrista vigatà Pep Sala i el jove artista llançanenc Fredrik Strand són la nova imatge per al retorn de Sau als escenaris. Un quart de segle després de la mort de Carles Sabater i del final de la mítica banda de rock català, la formació osonenca presenta la gira Un concert de pel·lícula, basada en el biopic Els de Sau, dirigit per Elisabet Terri, que reencarna la història del duet.



Sau renaixerà per a una quinzena de bolos irrepetibles, des del 18 d’octubre a Valls fins al 30 d’octubre de l’any vinent a Sant Cugat. També passarà per Vic, Inca, Terrassa, Figueres, Mataró, Lleida, Olesa de Montserrat i Tarragona, entre altres, a més de Barcelona, al Palau de la Música, el 28 de desembre. 

"Hi haurà dos condicionants que marcaran el repertori —explica Sala sobre la gira—. El primer és que la majoria seran cançons que formin part de la banda sonora de la pel·lícula. I el segon, que volem fer alguna cançó de cada disc. No serà un concert cronològic començant pel “Sense estil” i acabant amb “Amb la lluna a l’esquena”, però farem possible que totes les èpoques hi siguin representades". Sobre la incorporació de Fredrik en aquest nou directe, el cofundador de Sau assegura que "és un personatge amb molt de talent, té una formació musical molt sòlida i aportarà un punt de vista diferent del nostre país perquè va néixer a Estocolm", i admet que hi sent "molt bona connexió".
 

PEP SALA: «No ens tornem a ajuntar per reprendre una carrera i gravar discos, sinó per fer una gira única i exclusiva»

 

ELS DE SAU A LA GRAN PANTALLA

El llargmetratge de ficció, que s’estrenarà també a la tardor, repassarà la trajectòria del duo entre els anys 1986 i 1999. Els protagonistes d'Els de Sau seran Guim Puig com a Carles Sabater, Pol Moren com a Pep Sala i Guillermo Lasheras com a Joan Capdevila, lletrista i mànager del grup.
 

FREDRIK STRAND: «No intentaré assemblar-me a Carles Sabater»

 

Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, Fredrik Strand, Sau, sau, Carles Sabater, pep sala

COMENTARIS

Jo era de tantes enamorade de Carles Sabater.
Pro la teva veu fredrik es marevellosa. Tens una gran veu.
Molte sort
I un petonas per PEP SALA
M’agradava Fredik però per aquest projecte m’hagues agradat Xavi Noms. Quan el veia a Euforia em feia pensar amb el Carles ❤️
Desitjan escoltar el fredrik cantan les cançons de sau, jo et vaig votar perque volia qué guanyesis euforia , la teva veu es espectacular i amb el pep segur que fareu un bon tardem

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.