Massive Attack Foto: Arxiu Sónar Els noms més importants de l'electrònica dels nostres dies ja es van confirmant per al Sónar: Massive Attack, Richie Hawtin I Close, Plastikman, Caribou, Woodkid, Bonobo, Four Tet, Moderat, Jon Hopkins, I Am Legion, Gesaffelstein, James Holden, Oneohtrix Point Never, Matmos, Evian Christ, Happa, Jessy Lanza, Nisennenmondai, Clipping., Downliners Sekt, Copeland, Majical Cloudz, Balago, Desert i Pau Roca són els grups que seran a la ciutat comtal el cap de setmana del 12 al 14 de juliol.
Massive Attack ha escollit el Sónar Barcelona 2014 per presentar el seu nou xou: deu anys després d'haver actuat a la cita electrònica barcelonina, tornarà per la porta més gran. Plastikman és el primer gran nom del Sónar de Dia, i el nou xou de Richie Hawtin serà dins el cartell del Sónar de Nit.
Enguany el Sónar es traslladarà a Reikjavík el cap de setmana del 13 al 15 de febrer i a Estocolm el 14 i 15, amb un centenar de concerts repartits entre les ciutats d'Islàndia i Suècia.






.gif)


