Carles Belda Foto: Juan Miguel Morales
Carles Belda presenta el seu nou disc d’acordió diatònic i pelat. L’últim treball de l'acordionista sabadellenc recull cançons de composició pròpia acompanyades d'alguns ritmes caribenys i un joc ‘aflamencat’, peces més experimentals i temes que toca actualment amb l’espectacle Petita festa. Ja es va poder escoltar l'avançament d’un dels temes, “Valls”, que segueix la línia del seu Disc blanc (autoeditat, 2006).
L’acordionista català ha format part de grups com Blat Segat, Pomada (amb Helena Casas), Ensaladilla So Insistent i Mesclat, i va liderar el grup anomenat El Belda i el Conjunt Badabadoc.
Gira de presentació
Després de l'actuació a Sabadell i al Museu de l’Acordió d’Arsèguel (l'Alt Urgell), Carles Belda segueix presentant el seu nou treball pel territori català. A més de Barcelona, l’acordionista també passarà per la Capella de Loreto a Lladecans (les Garrigues) el 8 de març a les 20.30 h; el 4 d’abril a les 18 h estarà actuant a la Llibreria de Perpinyà, i el 12 d’abril participarà en un taller d’acordió diatònic (de 10 a 14 h i de 16 a 18 h) al Musit de Gilet (el Camp de Morvedre) i farà el concert de presentació del nou disc a les 19.30 h. El 26 d’abril serà a Vic i l’11 de maig a les 20 h al Cafè del Metropol (Tarragona).
Les entrades per al concert d’aquest divendres a Barcelona tenen un preu de 7 euros i 5 euros per als socis de la Casa de València.






.gif)


