La vida bohèmia del trio barceloní Pastora, a la portada de l'Enderrock d'octubre

| 04/10/2005 a les 07:00h

Pastora presenta el seu tercer disc propi, La vida moderna (Sony/BMG, 2005). El nom del disc, per al seu compositor, Caïm Riba, “és un títol que no passarà mai de moda, perquè sigui la vida que sigui, la que hi hagi, sempre serà la vida moderna. Vol dir viure l’actualitat”.
I com veu l’actualitat aquest trio barceloní? No es volen referir ni als que van de moderns ni als que segueixen les tendències futuristes, sinó “a la vida actual, al que està passant ara”. Les lletres de Dolo Beltrán asseguren la proximitat d’uns temes que continuen a peu de carrer però que són “més intimistes, de turisme interior”.
En total són tretze cançons, entre les quals s’inclou el tema en català “Planetes marins”, basat en l’espectacle Verdaguer pop. Pel que fa a la imatge, de Pauet Riba, evoluciona en l’experimentació visual cap a camins entre els jocs d’ordinador i el rotllo psiquedèlic. El nou disc dels autors de l’èxit “Lola” ha de servir per consolidar-los. Un grup que ha aconseguit desprendre’s del mite Pau Riba, pare dels dos compositors, igual que ell del mite del seu avi, el poeta Carles Riba.

Escena hip-hop
A més a més, al número 121 d'Enderrock hi podreu trobar un reportatge sobre l'escena hip-hop de Catalunya, amb entrevistes a Sólo Los Solo i Crim i radiografies de les principals bandes i solistes del país, un reportatge sobre els grups de metal extrem que canten en català amb entrevistes a Vidres a la Sang i Entropia, i un ampli reportatge fotogràfic sobre el rodatge de la pel·lícula Rock & Cat. A més a més, les seccions habituals de tecnologies, cinema, DVD, llibres i sexe. També hi ha entrevistes a l'escriptor Albert Sánchez Piñol, al locutor Llucià Ferrer i a l'actriu Clara Segura.
Amb l'Enderrock d'aquest ocubre s'hi inclou un Rockcol·lecció dedicat al mític grup Esquirols i un DVD amb un complet reportatge sobre el Senglar Rock 2005, amb les actuacions més destacades dels grups que hi van participar i entrevistes amb els protagonistes.
Arxivat a: Enderrock