Els Amics de les Arts Foto: Ibai AcevedoAra fa un any, a l'edició dels V Premis de la Música Independent, Els Amics de les Arts es van endur el premi atorgat per la revista Enderrock al millor disc en català per Espècies per catalogar (DiscMedi, 2012),
La convocatòria per a la sisena edició torna a estar oberta: fins al proper 4 de maig, tots els artistes o formacions que hagin publicat disc al llarg del 2013 i que compleixin les condicions de les bases poden optar als Premis de la Música Independent. Un cop passi aquesta primera fase, començarà la votació: el primer de dir-hi la seva serà un jurat professional, que escollirà els cinc finalistes de cada categoria. Després, durant els mesos de maig i juny, la votació popular serà l'encarregada d'elegir els guanyadors dels premis que s'entregaran al juny.
En total hi ha 26 categories, entre les quals (des de l'any passat) s'ha volgut diferenciar les millors obres publicades en català, basc i gallec. A més a més, com a novetat, a l'edició d'enguany el país convidat és el Brasil.






.gif)


