Un Pròxims al bell mig de la ciutat

El festival se celebrarà el 18 de juliol al CCCB

| 18/07/2014 a les 06:59h

El festival Pròxims d'enguany es trasllada al CCCB després d'haver celebrat les primeres edicions al Poble Espanyol, integrant-se així al centre de la ciutat. Passaran pel nou escenari Mishima, Standstill, La iaia, Joan Dausà i Halldor Mar.
Mishima Foto: Xavier Mercadé

El Pròxims segueix apostant per l'escena independent catalana, englobant gèneres que van des del pop fins al folk, passant per l'indie i el rock pròpiament dit. La idea del festival és que públic i artistes combreguin a través de la proximitat en un espai d'intercanvi cultural. La cita al CCCB del 18 de juliol donarà el tret de sortida al que ja és un festival estès pel país, i que continuarà a Calonge el 9 d'agost.
El cap de cartell indiscutible de l'edició d'enguany és Mishima, consolidat com un dels grups de referència del parnorama català, que presentarà el seu darrer àlbum, L'ànsia que cura (The Rest Is Silence / Warner Music, 2014), els setè de la seva carrera i amb el qual celebren 10 anys als escenaris. Hi seran també presents Standstill, La iaia i el cantant i actor Joan Dausà. Tampoc hi ha volgut faltar Halldor Mar, que estrena Winds (Trafalgar 13 / Satélite K, 2014), el seu disc d'homenatge a la Nova Cançó catalana.
Arxivat a: Enderrock