Reunió d'Amics a l'Arts d'Estiu

Els Amics de les Arts seran a Pineda el 8 d'agost

| 08/08/2014 a les 07:00h

Continua el festival de Costa Barcelona, una proposta de luxe per a les nits de juliol i agost. Aquesta setmana serà el torn d'Els Amics de les Arts, que passaran per l'Espai Sant Jordi de Pineda de Mar.
Els Amics de les Arts Foto: Juan Miguel Morales
Només d'entrar hi ha sempre el dinosaure (DiscMedi 2014) és el quart disc d'estudi de la formació barcelonina Els Amics de les Arts. D'inspiració literària i amb innovacions estilístiques, l'àlbum respecta l'essència dels Amics de sempre, una de les bandes més aclamades de l'escena actual del nou pop en català. El 8 d'agost Pineda es vestirà de gala i farà seu l'ambient de les grans ocasions per a la parada dels barcelonins (immersos en la gira de presentació d'aquest darrer disc) a les seves terres.
El festival, que a més de música també proposa espectacles en diferents formats, continuarà el 15 d'agost amb Miguel Poveda, el 22 d'agost amb Els Pets i el 30 d'agost amb el xou de màgia d'Antonio Díaz.
Arxivat a: Enderrock