Han passat uns quants dies del gran concert al Camp del Barça i, deixat baixar el suflé de les grans emocions i les petites indignacions, ha arribat l'hora de fer un balanç. 
 Enderrock ja no és una revista. O no només. Enderrock és, per sobre de tot, un procés de presa de consciència de la pròpia comunitat. 
Diumenge passat a la tarda vaig viure una sensació nova: jugar a futbol amb el meu fill mentre a molt pocs metres una colla de músics, tan entusiastes amb els instruments com ell amb la pilota, interpretaven “Take the A Train” a tota castanya. 
 En els artistes i aquesta gent de la cultura no s'hi pot confiar. Els muntes un Concert per la Llibertat ben arregladet, els obres les portes del Camp Nou, hi portes la TV3, els cedeixes generosament un micro... i a la que et despistes t'omplen la independència de contingut! 
 Com qui no vol la cosa i seguint la vella premissa que diu que de mica en mica s’omple la pica, el festival popArb arriba aquest 2013 a la novena edició. Amb el pas dels anys i sense fer soroll s’ha consolidat com el festival de referència de l’indie amb denominació d’origen Catalunya. 
[Destrio publicat a l'Enderrock 211]
[Editorial del número 211 de la revista Enderrock]
[Fragment del discurs de presentació de la XV edició dels Premis Enderrock, 7 de març del 2013 al Teatre Municipal de Girona]
Pàgina 2 de 13
Paula Frei
Paula Frei | Arxiu
Estrenam el videoclip d’«Anna», el nou senzill de la gironina
Joan Reig i Lluís Llach, al Palau de la Música
Joan Reig i Lluís Llach, al Palau de la Música | Juan Miguel Morales
Estrenem el vídeo de la cançó, que forma del disc en directe 'Llach-Gener 76'
Uri Santafé al videoclip d’«Estima’m»
Uri Santafé al videoclip d’«Estima’m»
Estrenem el clip «Estima’m/Clara» i parlam amb Uri Santafé del nou EP ‘Bruixes 2’
Eduard Canimas
Eduard Canimas | Juan Miguel Morales
Estrenem el clip «Comencem de nou», i parlem amb l'artista del nou disc 'La còsmica del caos'